Podiel spoločnosti na európskom trhu pritom vzrástol o 0,9 percentuálneho bodu na 19,2 %.
Presnejšie, odbyt skupiny Stellantis sa v prvých troch mesiacoch roka
zvýšil o dvojciferných 22,7 % v Nemecku, 18,7 % v Spojenom kráľovstve a
12,1 % v Portugalsku. Vo Francúzsku vzrástol tiež, ale menej, o 7,3 %,
podobne ako v Taliansku (4,3 %).
Predaj batériových elektrických vozidiel automobilovej skupiny v
sledovanom období medziročne stúpol o 4,5 %, pričom Francúzsko
zaznamenalo najvyšší nárast nákupu batériových vozidiel z produkcie
Stellantisu, a to až o 54 %. Nasledovali Británia (9 %), Poľsko (8,9 %) a
Portugalsko (5,5 %).
"Údaje o predaji za 1. štvrťrok 2024 podčiarkujú konzistentný výkon našich značiek a produktovej rady v Európe," povedal Uwe Hochgeschurtz, prevádzkový riaditeľ spoločnosti pre Európu.